Уважаемые пользователи Голос!
Сайт доступен в режиме «чтение» до сентября 2020 года. Операции с токенами Golos, Cyber можно проводить, используя альтернативные клиенты или через эксплорер Cyberway. Подробности здесь: https://golos.io/@goloscore/operacii-s-tokenami-golos-cyber-1594822432061
С уважением, команда “Голос”
GOLOS
RU
EN
UA
diimazavr
6 лет назад

"Spectiv" Децентралізована платформа віртуальної реальності. ICO LIVE.

Віртуальна реальність (VR) - це комп'ютерна технологія, яка використовує гарнітури віртуальної реальності або многопроекціонной середовища, іноді в поєднанні з фізичними середовищами або реквізитами, для створення реалістичних зображень, звуків та інших відчуттів, які імітують фізичну присутність користувача в віртуальної або уявної середовищі. Ефект зазвичай створюється гарнітурами VR, що складаються з дисплея, встановленого на голову, з маленьким екраном перед очима, але також може бути створений через спеціально розроблені кімнати з кількома великими екранами.
Системи VR, які включають передачу вібрацій і інших відчуттів користувачеві через ігровий контролер або інші пристрої, відомі як тактильні системи. Ця тактильна інформація зазвичай відома як силова зворотний зв'язок в медичних, відеоіграх і військових навчальних програмах. Віртуальна реальність також відноситься до середах віддаленого зв'язку, які забезпечують віртуальне присутність користувачів за допомогою телеприсутності і телеукрепленія або використання віртуального артефакту (VA). Занурювана середовище може бути схожа на реальний світ, щоб створити реалістичний досвід, заснований на реальності чи науково-фантастичний. Системи розширеної реальності також можуть розглядатися як форма VR, яка розбиває віртуальну інформацію на живу камеру в гарнітуру або через смартфон або планшет. Як ми знаємо, VR - відмінний інструмент для нашого досвіду.

Це комп'ютерна технологія, яка використовує гарнітури віртуальної реальності або багатопроектовану середовище, іноді у поєднанні з фізичними середовищами або реквізитами, для створення реалістичних зображень, звуків та інших відчуттів, які імітують фізичну присутність користувача у віртуальному або уявному середовищі. Ефект зазвичай створюють VR-гарнітури, що складаються з головного дисплея з маленьким екраном перед очима, але також можуть бути створені за допомогою спеціально розроблених кімнат з кількома великими екранами.

Вміст VR, підтримуване спільнотою
Spectry дозволяє звичайним користувачам передавати будь-які особисті враження своїм власним обладнанням VR. Цей контент може варіюватися від професійно зроблених до випадково записаних завантажень.
Комерційні події VR
У прямому ефірі VR обговорюватимуться спортивні події, концерти та багато іншого з чудових місць для сидіння для дійсно привабливою перспективи. Це дозволяє глядачам не тільки дивитися популярні події, а й повністю занурюватися в атмосферу.
Spectre OriginalsTM
Оригінальний контент VR, створений Spectiv, проголосував за співтовариство. Користувачі Spectiv говорять про те, що вони хочуть випробувати.

У Spectiv ви можете створювати контент або просто додавати контент. Завдяки цьому прибуток створюється для компаній через уявлення і акції, створені з цього контенту. Куратори, вкладники і глядачі грають ключову роль в отриманні цього прибутку. Це саме те, що рекламодавці шукають для просування бізнесу саме тим, що рекламодавці повинні пройти через сторонню платформу, щоб отримати куратора контенту і вкладників, що призводить до меншої оплати в порівнянні з тим, що повинно було бути отримано на початковому етапі. З сигнальним сигнальним протоколом один винагороджується за кожну роль, грає на ринку. Нагорода за використання протоколу залежить від трафіку і уваги. сигнальний токен створює унікальну посилання, через яку відео ділиться, роблячи її монетизувати і отримує прибуток від творця, куратора і глядачів.

Оригінальний контент VR, створений Spectiv, проголосував за співтовариство. Користувачі Spectri говорять про те, що вони хочуть випробувати.
Хоча Spectre Company є емітентом SIG, для забезпечення технічної безпеки кожен користувач матиме повний контроль над SIG, які вони купують. Отже, повторення можливості злому Equifax-style1 через централізації управління інформацією було б неможливо, оскільки обліковий запис кожного користувача ( «Гаманець») повинна бути скомпрометована індивідуально.

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1080044
0xcd088914d18d5eC41fCF2dAc39eDBa974496D9a5

0
0.000 GOLOS
На Golos с July 2017
Комментарии (0)
Сортировать по:
Сначала старые