Уважаемые пользователи Голос!
Сайт доступен в режиме «чтение» до сентября 2020 года. Операции с токенами Golos, Cyber можно проводить, используя альтернативные клиенты или через эксплорер Cyberway. Подробности здесь: https://golos.io/@goloscore/operacii-s-tokenami-golos-cyber-1594822432061
С уважением, команда “Голос”
GOLOS
RU
EN
UA
lyssak
6 лет назад

Розбір проекту Spheroid Universe - децентралізована майданчик для розваг, бізнесу і реклами

2018-09-05_17-50-44.png

Ще порівняно недавно технологія віртуальної реальності була лише фантастикою. Однак сьогодні вона використовується досить часто, більш того, дана сфера продовжує розвиватися. Згідно з попередніми прогнозами експертів компанії Digi-Capital, протягом найближчих 5-ти років додатки віртуальної реальності будуть встановлені на 3,5 мільярда пристроїв. Сьогодні ця технологія використовується для створення унікальних музеїв з зануренням в минулі епохи, а також в іграх. Однак це далеко не всі можливості даної технології.

В даний момент область технологій віртуальної реальності відчуває деякі проблеми, що перешкоджають її масового поширення, до числа яких відносяться:

необхідність точного позиціонування пристрою під час використання служби;
складність відстеження переміщення пристрою в просторі;
відсутність достовірності вбудованих об'єктів в міське середовище.
Вирішити ці та ряд інших проблем дозволить нова платформа Spheroid Universe.

Мета проекту
Серед основних цілей розробки платформи Spheroid Universe виділяють:

привернення уваги багатомільйонної аудиторії до технології віртуальної реальності;
створення ефективних інструментів ведення бізнесу;
організація величезної рекламного майданчика;
надання можливості самовираження;
створення унікальної соціальної мережі віртуальної реальності з широким рядом можливостей для користувачів.
Screenshot_1.jpg

Принцип роботи
Головним напрямком Spheroid Universe буде створення реклами в доповненої реальності. Для реалізації даного завдання будуть використовуватися спеціалізовані ділянки в світі віртуальної реальності, що відповідають реальним місцях на поверхні нашої планети, які отримають назву Space.

Кожен подібний ділянку може бути наповнений рекламними матеріалами, художніми або розважальними об'єктами. При цьому кожен власник Space може самостійно розпоряджатися своєю ділянкою і вказувати умови, згідно з якими, на даній ділянці можуть бути розміщені рекламні матеріали.
Screenshot_2.jpg

Важливо звернути увагу на те, що Space є інтелектуальною власністю, яка має реєстрацію, а також захист з боку законодавства Євросоюзу. Кожен власник подібного ділянки має право перепродати свою власність, здати її в оренду, використовувати як заставу і навіть передати у спадок.

Платформа буде оснащена наступними сервісами:

рекламна мережа для рекламних агентств і рекламодавців;
біржа для розробників і AR дизайнерів;
магазин об'єктів віртуальної реальності;
комунікаційна система для спілкування між власниками ділянок та рекламодавцями;
маркетплейс для придбання Space;
API-платформа для створення сцен і анімацій віртуальної реальності;
аналітичні сервіси, що демонструють прохідність ділянок і їх популярність;
магазин товарів та послуг;
маркетплейс додатків;
система голосування за введення нових функцій.
Доходи на даному сервісі можна буде отримувати від перепродажу ділянок, а також від розміщення реклами на власному Space.
2018-09-05_18-08-32 2.png

Головним фінансовим ресурсом будуть токени SPH, які можна придбати у внутрішньому маркетплейсе, так як вони не призначені для публічного продажу під час первинного розміщення. Вартість 1-ої монети становить 0,1 долара.

переваги проекту
Даний проект надасть ряд можливостей інвесторам, рекламодавцям, художникам, дизайнерам, розробникам і навіть звичайним користувачам.

Інвестування в придбання перспективних ділянок, подібних спортивним стадіонів, картинним галереям, і іншим об'єктам масового відвідування здатне принести чималий дохід, так як дані місця найбільш затребувані рекламодавцями.

Для рекламодавців даний проект дозволяє розміщувати свою рекламу в тих місцях, де її перебування здавалося б неможливим. Більш того, вони зможуть заощадити великі суми на рекламу, так як їм більше не потрібно роздруковувати зображення для рекламних стендів і додатково платити за установку.

Художники і дизайнери отримають спосіб самовираження. На власних ділянках вони зможуть створювати власні малюнки і картини, які також в наслідку можуть бути продані в маркетплейсе.

Також розробники не забули і про пересічних користувачів, які зможуть спілкуватися зі своїми близькими і відсилати їм привітання і унікальні предмети віртуальної реальності.

Більш того, проект має вже мінімальний життєздатний продукт, тестування якого є на iOS і Android.

Висновок
Грунтуючись на перевагах і можливостях даного проекту, можна з упевненістю сказати, що він здатний стати новою соціальною мережею майбутнього в світі віртуальної реальності. Більш того, Spheroid Universe здатний залучити аудиторію в кілька мільярдів користувачів, що є непоганою майданчиком для розвитку рекламодавців і бізнесменів.

Саме тому інвестування в проект на ранніх етапах і придбання популярних об'єктів здатне принести величезний дохід.

Офіційні ресурси проекту Spheroid Universe:
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ: https://www.spheroiduniverse.io
ОБГОВОРЕННЯ В телеграм: https://t.me/spheroiduniverse
БІЛА ПАПІР: https://www.spheroiduniverse.io/pdf/WP_rus.pdf
ANN НИТКА: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2797106
FACEBOOK: https://www.facebook.com/spheroiduniverse
TWITTER: https://twitter.com/@spheroid_io
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/spheroiduniverse/
MEDIUM: https://medium.com/@spheroiduniverse
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCg0qMAA8g1uHr4pZbcZ_Jjw

Інформація про автора:
Мой профиль на bitcointalk - https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2041324
Мой ERC20 кошелек - 0x8F8897c9f69a9F8bc7f1B81E335F21d08e67feC8

0
0.272 GOLOS
На Golos с April 2018
Комментарии (2)
Сортировать по:
Сначала старые